tid

Allt tar tid. Längre tid än man tror. Just nu händer det saker som liksom inte riktigt syns. Men lite syns så jag visar det.

Det sitter nu en vägg till köket/tvättstugan och in till tvrummet så nu är rumsindelningen nere klar.





Mamma hjälpte till med trappan.



Pappa hade roligt och var nöjd när badrummet blev klart.



Jag jobbar med trappan.



Jag och Sigge läster reklamblad om badrum. Vi sitter på kökssoffan som jag ska måla och klä om. Man kan även skjuta ut själva framsidan en bit så att man kan sova i den! Först till kvar på den sovplatsen gäller.



Här hade jag hunnit några trappsteg. Jag har ett par stycken kvar plus att jag inte kom åt på kanterna så det måste jag också fixa.



Jens mamma och pappa har också varit och hjälpt till men de fastnade inte på bild!

Tjoho

Kommentarer
Postat av: Faderer

Ni är suveräna!

2011-04-19 @ 19:04:43
Postat av: Anonym

Va kul att de gå bra :) kör så ne ryk!

2011-04-20 @ 22:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0